Torp kampanje profilering 2015

I 2015 har vi inngått et samarbeid med Herøya Industripark og Visit Grenland om å profilere regionen vår. 

Boards ved security kontrollen (10M lang x 1,5M høy) hvor målet er å gjøre folk oppmerksomme på regionen vår. Kathrine som har doktorgrad i kjemi fant både drømmejobben, lave boligpriser, et yrende kulturliv og verdens flotteste skjærgård i Grenland. Vi vil bytte ut budskapet ca 3 ganger i løpet av 2015, men målet med oppmerksomhet for egen region vil være det samme. Vekst i Grenland kjører i tillegg eksponering på skjermer inn- og utland, og brosjyren "Gode ideer fortjener å bli store", som også profilerer vår region ligger strategisk på inn- og utland tilgjengelig for de reisende på Torp flyplass. 

Gjennom mer enn 25 år har Vekst i Grenland hjulpet tusenvis.

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishPersonvern

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her. Ikke vis denne meldingen igjen.